2.8.11

Vermicompostador

Ja fa temps que dono voltes a tenir un compostador amb llombrius (vermicompostador).
Són força cars, així que me n'he fabricat un. No se si servirà però m'ha resultat força més econòmic. Només 12 euros...
Es posen restes vegetals amb una mica de terra i les llombrius van fent la seva feina. Quan se'ls acaba els d'una safata diuen que pugen a la de sobre en la que prèviament se li han anat posant restes vegetals.
No ho he fet mai així que probarem. Ara encara no tinc les llombrius. Les posaré al setembre. Per ara he construit l'invent.







3 comentarios:

Susana Camps dijo...

Bona idea, i té molt bona pinta! A més ocupa poc lloc, sembla.
Per cert Mireia, el David voldria fer una trobada d'amics a Sant Cugat, a casa els avis. Seria cap a finals d'agost o principis de setembre. Podem comptar amb la Berta? Ell m'està parlant de la Berta i la Mar, a banda dels nens més amics. Ja em diràs.
Petons i bon estiu!

Guillem dijo...

Molt xulo el compostador..
t'ha funcionat bé aquest sistema?
Podries explicar com utilitzar aquest vermicompostador?

Gràcies!

Mireia dijo...

Hola Guillem!
Doncs el vaig construir molt emocionada i encara no l'he posat en pràctica...
A veure si el poso en pràctica... em falten els cucs i no penso mai en anar a comprar-los...